کد تخفیف نماوا
نوشته شده توسط : موپن

احتمالا اگر اندکی به فیلم و سریال علاقه داشته باشید نام نماوا را شنیده اید. شما در اپلیکیشن و وب سایت نماوا این امکان را دارید تا به فیلم و سریال و انیمیشن های داخلی و خارجی دسترسی داشته باشید و در هر زمان و مکانی ان ها مشاهده کنید. 

اگر از مشتریان قدیمی این پلتفرم باشید احتمالا می دانید که افتتاح این پلتفرم به اواخر سال 92 و اوایل سال 93 باز می گردد. از انجایی راه انداز این پلتفرم شرکت اینترنتی شاتل بود تمرکز بیشترش برای روی مشتریان خودش یعنی شاتلی ها بود اما به مشتری های دیگر شرکت های اینترنتی هم امکان استفاده از این پلتفرم را داشتند.

البته این نکته لازم به ذکر است که از اول این پلتفرم با نام نماوا فعالیت نمی کرد. نماوا در ابتدا جزئی از شاتل لند بود که نامش مووی لند بود. در فروردین سال 1395 مسئولان این پلتفرم تصمیم گرفتند از سایت شاتل لند خارج کنند و با نام نماوا فعالیت خود را ادامه دهند که بر اساس امار تصمیم درست و منطقی ای بود. 

در سال 1398 نماوا یک گام فراتر گذاشت و مجموعه نمایش خانگی سال های دور از خانه را به طور اختصاصی تولید کرد. در این سریال از بازیگران فوق العاده تاپی استفاده شده است. اگر بخواهیم از چندین تن نام ببریم می توان به احمد مهران فر و هادی کاظمی و ازیتا حاجیان و علی اوجی و ... اشاره کرد. از انجایی که داستان این مجموعه بسیار جذاب بود با امار فوق العاده رو به رو شد.

در این مقاله سعی شد شما با نماوا تا حدودی اشنا شوید. اگر قصد خرید اشتراک نماوا را دارید حتما از کد تخفیف نماوا استفاده کنید. 





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: